Bilder från gårdagens firande!

2009-09-30, 21:20:10 / Kategori: Joy
Här kommer bilderna från igårkväll! :)


Ullared

2009-09-30, 21:11:17 / Kategori: Shoppat
Nu har jag precis duschat och sitter i min uppblåstbara madrass i vardagsrummet och bloggar.

Har haft en super bra dag, älskar min praktik! Får så himla mycket feedback av min handledare och alla andra på avdelningen. Tog ett blodprov idag på en patient och det gick bra hela vägen, felfritt! :D Måste få vara lite stolt...

Tänkte visa lite grejer jag köpte på ullared igår. Det är inte allt utan mamma fick ta med resten hem som jag inte behövde nu i veckan.



  • Brun topp
  • Brun stickad polo
  • Smycken
  • Handväska
  • Partyväska
  • Mjukisdress




Närbild på smyckena.
  • Långt hjärtformat halsband
  • Lila belockarmbank
  • 2 till belockarmbank

Kanon dag/natt

2009-09-30, 02:08:55 / Kategori: Allmänt
Har haft så sjukt roligt idag/inatt. Blev en del shopping på ullared, (lite senare än förväntat) sen åkte vi hem till My och drack några glas rosé innan vi tog en krogen runda. Sjukt skoj att gamla bekanta ville hänga med också! :)

Men nu är det dax för några timmars sömn innan man ska iväg till jobbet. Som tur är jobbar jag kväll imorn. Slänger upp lite bilder senare på morgondagen.

Sweet dreams everyone! :)

My B-day!

2009-09-29, 10:06:45 / Kategori: Allmänt
Grattis till mig! :D

Sitter just nu i bilen påväg till ullared. Känner mig så himla glad idag! :D
Ska inte shoppa mycket kläder utan mer små prylar.


Jag har fått
  • Jätte gosig filt
  • Choklad
  • Doftljus
  • Halsduk & vantar
  • Ansiktsmasker
  • Örhängen
  • Sprit!
  • Pengar till krogen
  • Gryta, kokbok
  • Hudvårdsprodukter
  • Navelsmycke


Dagens

Navelsmycke

Natti natti!

2009-09-28, 23:03:02 / Kategori: Allmänt
Så, nu har jag packat en massa kläder för resterande vecka. Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig imorn kväll så det blev en hel del kläder i väskan.
Om en timme är jag 18 år, Haha!

Ska gå upp tidigt imorn, jag och Li åker vid halv 8 in till stan för att möta upp My, sen bär det av!
Slänger upp ett litet inlägg imorn innan jag åker och försöker få med en dagens outfit också. :)

Brådis!

2009-09-28, 19:59:34 / Kategori: Allmänt
Är väldigt stressad, ska hinna duscha och fixa iorning mig på 5 min! Sen sitter jag bänkad framför tv'n resten av kvällen. Idol och sen svenska hollywoodfruar! Yeey. :)

Kom precis hem och är sjukt taggad inför morgondagen då jag fyller 18! Ska åka till ullared med mina sisters och shoppa loss hela dagen, sen åker vi tillbaka till stan, gör oss iordning och drar ut på krogen med några fler. Kommer bli sjukt roligt.

Men som sagt, bråttom bråttom!

Dagens outfit

2009-09-27, 15:51:58 / Kategori: Outfits
Nu ska jag strax åka in till stan. :)

Såhär ser jag ut nu:

Lila polo från H&M, Gråstickade leggins från Lindex

God morgon?

2009-09-27, 13:16:25 / Kategori: Allmänt
Försov mig lite idag känner jag. Måste vända om på min dygnsrutin nu när jag ska börja jobba igen. Igårkväll hade vi lite kalas för mig här hemma, efter det kände jag för att se en film så ja, det blev ganska sent. Hehe.

Idag ska jag träffa Mr.F så jag måste börja göra mig iordning nu. Har fortfarande inte tvättat ur håret från allt klor efter jobbet igår så det är nog det första jag ska göra.

Jag måste...
  • Duscha
  • Välja kläder
  • Fixa ögonbrynen
  • Fixa håret
  • Sminka mig
  • Fixa naglarna

Neutrogena

2009-09-27, 04:59:51 / Kategori: Beauty tips
Ska testa en serie ansiktsrengöring från Neutrogena.
Den ska ha en renanade effekt mot finnar och pormaskar. Och jag som är väldigt förtjust i hudvårds produkter tänker självklart att testa detta i en månad och meddelar senare om jag märker någon effekt. :)

*Rengöring  *Scrub  *Ansiktsvatten  *Moisturiser
*Rengöring
*Scrub
*Ansiktsvatten
*Moisturiser

Välkommen till min nya blogg!

2009-09-27, 04:32:09 / Kategori: Allmänt
Har precis flyttat min blogg hit till blogg.se. Min förra var mest för familj och vänner, men tycker att det är roligt när lite andra människor ramlar in och faktiskt gillar det jag skriver.

Bloggen kommer handla om min liv som studerande 18 åring, skönhetstips och mode. (Med andra ord, väldigt vanlig) Anledningen till att jag bloggar är inte för att bli rik och känd utan för att jag gillar att skriva och eftersom min blogg inte är såpass personlig tycker jag att det är okej att låta andra läsa den.

Hoppas någon kikar in och läser då och då! :)
Natti natti