Intervju!

2009-12-23, 13:33:26 / Kategori: Outfits
Underbara vinterväder!
För en gångs skull får vi en vit jul, wehooo. :)

Kom precis innanför dörren, har vart inne i Stenungsund med Sandra och Erika och intervjuat en från Unicef inför projektarbetet. Gick rätt bra faktiskt.

Nu sitter jag bara och funderar på hur jag ska göra de kommande dagarna...
Sandra vill ha med mig ut på hennes födelsedag, (fredag) sen har jag lovat Sara att följa med ut på hennes 18års firande (lördag) och så ska jag på middag hos Sandra på måndag, utgång även då...
Men jag har inga pengar..! Så himla surt. Försöker bestämma vilka dagar som är viktigast om jag får välja två... Vore himla skoj att gå ut på annandagen och fira min bästis, samtidigt som det vore kul att hänga med Sara ut för första gången (!!!) och jag måste självklart komma på middagen!
Om man ändå hade en miljon, det hade vart väldigt bra just nu...

Får klura på detta under dagen.
Nu är det storstädning som gäller och senare blir det uppesittarkväll med hela familjen samlad! :) <3


Blev jätte allergisk i morses när jag sminkade mig. Så sjukt irriterande när sminket helt plötsligt sitter på kinderna... Så här arg blev Joy då! Haha



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?