Sticky fingers

2010-01-15, 22:32:34 / Kategori: Joy
Igår var jag som sagt på sticky med Sandra och Erika. Vi gjorde oss i ordning i skolan efter att vi slutat sen åkte vi in till stan för att käka, efter det mötte vi upp Sara och Emma för att åka till grönskastorget och stå i kö en halvtimme... I kön träffade vi även Jakob och en kompis till honom.
Happyhour alltså... Så himla bra för oss fattilappar! :) Tyvärr gick sista bussen väldigt tidigt så vi var inte ute alls länge, men jag träffade nytt folk och fick en storebror i alla fall, haha.

För att sammanfatta det hela kan jag bara säga att jag hade sjukt kul!

Buskorven

Tjejerna <3

Sandra, jag och jag tror att det är Saras hand...?

Där kom fylleminen a la Joy

Jag & Erika

Jakob har också en fyllemin

Haha! Sara busringde på vägen hem

På hemgång

Erika tuperar luggen

Där kom den igen...

Och igen...

Donken

Erika svullar pommes

Wow! Jag blir bländad av min.... blekhet...

Sista bilden!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?