Jag är helt slut!

2009-12-10, 17:25:53 / Kategori: Joy
Äntligen hemma igen efter en energikrävande dag!

Hade nationella matteB provet idag, det gick bättre än vad jag hade förväntat men fortfarande uselt. Hoppas hoppas hoppas det blir ett G i kursen ändå. Har ju trots allt skött mig bra på lektionerna och klarat övriga prov.

Efter det prover skulle vi upp till brandstation och göra ännu ett prov, det gick dock aningen bättre. Efter det gick vi ut och gjorde en stafett tävling. Skit skoj var det och mitt lag vann såklart! ;) Sen gick vi in, trötta och varma för att käka pepparkakor.
På vägen hem blev det även lite operakör i busskuren... Gabbe försökte även lära mig att skrika sådär ljust och tjejigt men nä, jag får hålla mig till min manliga skrik. Haha


Lite bilder från en crazy day


Här sitter jag nervös som få i väntan på NP (kom försent!!!)


Gabbe diggar skolans "julskinka" och gröna bönliknande saker (???)

Jag försöker se läskig ut...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?