Julafton

2009-12-24, 17:34:38 / Kategori: Joy
Nu har vi tittat på kalle, kan du vissla Johanna, käkat och diskat. Är så mätt så det känns som att jag rullar fram!
Denna julen är vi bara familjen men tycker inte att det gör så mycket faktiskt, blir lite extra mysigt. Har precis tjatat på alla att vi måste ha en tomte! Även om jag är yngst och trots allt är 18 år...
Vi har även spelat spel och vart ute på en mysig promenad i det härliga vintervädret. :)

Men ja.... Nu tänker jag vänta på tomten jag! Haha

Papi blev trött efter frukosten...

Här spelar vi spelet "Fem luriga grisar" Haha

Min vackra mami

Far & syster

Äldsta syster med hennes vovvar

Min julmat bestående av: skinka, grönkål, potatissallad, potatisgrattäng, brysselkål, mormors köttbullar, prinskorv, revben och röbetssallad. Mumma!

Lite väl mycket mat för 5 pers...?





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?