Lucia

2009-12-13, 15:06:36 / Kategori: Outfits
Kom hem för en liten stund sedan, fick väldigt bråttom när jag vaknade...
Hade sjukt kul igår. Blev inte drängarna dock då det kostade 200 spänn så vi landade på Combi. Träffade många välkända ansikten men jag måste säga att det roligaste under kvällen var nästan när vi var i lokalen där halva munkegärdes 50+ var och lyssnade på en snubbe som spela keyboard. Det var hur kul som helst, går att dansa till dansband också. ;) Var inte där så länge iof, lite synd tycker jag, haha.

Tänkte hoppa in i duschen strax.
Sminket sitter kvar och tuperingen i håret är densamma som igår, svintooo med andra ord. Så just nu känner jag mig inte jätte fräsh... Ska åka till Mysan senare idag för lussefika, hon ska tydligen ha bakat en väldans massa men som vanligt när jag är bakis så vill jag bara ha kött och cola... Haha!


Såhär såg jag ut igår. (Glömde som vanligt att ta kort under kvällen... Lovar att skärpa mig!)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?