Målar fransk manikyr på tånaglarna...

2009-12-31, 02:29:23 / Kategori: Allmänt
Jag gick och la mig, kunde inte somna och nu sitter jag här och målar fransk manikyr på tånaglarna! Haha
Måste erkänna att jag är lite pirrig inför morgondagen, tror det kommer bli grymt skoj. Det är lite kul att vi har blivit ett gäng som firar nyår varje år. Detta är 3e året i rad!
Nyårslöften då? Jag har de där vanliga som att leva mer hälsosamt, träna, ta körkort och skaffa jobb... Får se hur bra jag lyckas med det. Har faktiskt bestämt mig för att skriva CV i helgen och skicka runt, har även bokat körlektioner som jag ska ta när skolan börjar, så jag är på rätt spår! :)

Sitter och lyssnar på Elliot Minor - Jessica. Den är så bra!

men nu ska jag börja måla fransk manikyr på resten av naglarna.
Hörs kanske imorn om jag hinner uppdatera innan jag far till Varberg!

Ciao

Mina tåssor i Greklands varma sand <3






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?