Partypinglan slår till igen

2009-12-29, 16:59:39 / Kategori: Outfits
Kom precis hem och är helt slut! Har inte sovit mycket inatt...
Hade dock sjukt skoj igår. Åkte hem till Sandra och blev mjuden på 3rätters, alkohol och ölspel. Efter det drog vi in till stan och partade, var på lite olika ställen. Jag blev pank och råkade riva sönder en 20lapp. Men man är ju tjej... Så det löste sig! Haha

För övrigt ska jag strax klippa mina stackars slitna hårtoppar som gråter just nu och sen blir det film och mys. :)


Bilder från igår

Mina byxor sprack under kvällen på knät... :'(  haha

Ja, jag har svårt att ta fina och seriösa bilder. Men här ser man lite av min svart/guldiga makeup!

Självaste värdinnan! <3

Carro, Sanna, Fiona, Tove & Jenny. Så himla goa allihopa!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?