Jag = massagemästare

2009-11-15, 00:25:15 / Kategori: Outfits
Idag var det skola ja... Skit skoj!
Fick en beundrare som jag masserade, han ville anställa mig som personlig massör! Det tog jag som en stor komplimang, fick även ett tack och en bamstekram av honom när vi skulle plocka ihop. Det roliga var att han hade vart där hela dagen och bett om massage av alla som var där, men jag kände mig som favoriten. ;) Haha

Efter skolan mötte jag och Gabbe upp Jocke på donken och käkade. Sen drog jag hem till honom och kolla på film och käka massa onyttigt. Så det ska va! :)
Såg världens längsta film som inte var speciellt bra och efter det blev det 12321 avsnitt av south park. Mys!

Åh! Nu fick jag precis höra att det väntar choklad pudding till mig i kylen. Jag vet vad det blir för frukost imorn...

Natti!


Dagens outfit
  • Nya linnen - Bikbok
  • Jeggins - Vero moda

Suddis



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?