Sista dagen!

2009-10-09, 13:00:02 / Kategori: Outfits
Då var praktiken slut, kom precis hem efter en väldigt kort sista dag. Kommer sakna allihopa på avdelningen så sjukt mycket! Fick en hand i gips (Evas hand) som de hade prytt med glitter, blommor och ett kort, så himla gulligt. Själv gjorde jag ett tappert försök att baka en rulltårta igår, den blev inte den vackraste men den smaka bra och det är väl huvudsaken. Men nu är det dax att packa ihop väskorna och flytta hem igen, ska bli kul att se hur långt pappsen har kommit med mitt rum också. :)

Tänkte stanna här några timmar till, måste duscha! Och sen ska vi käka lite. Förhoppningsvis får jag skjuts enda från stan och hem och lite senare ska jag träffa Sanna. Blir väl GH och singstar som vanligt. ;)


Blommorna sitter i ett provrör. Haha

Det blir mycket stickat nu i höst. <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?