Nyår

2010-01-02, 14:27:33 / Kategori: Joy
Har verkligen inte haft tid eller lust att uppdatera bloggen förän nu. Men jag hade en helt underbar nyår som slog alla förväntningar, den blev perfekt. Det blev trerätters, mycket alkohol, ölspel och andra lekar och såklart massa fyrverkerier!

Tack alla som var där, ni är underbara allihopa! <3

En bild på mig i en inte så ren spegel...

Jag igen

Anders

Crille sätter tandpetare i ölkorv...

Sara, jag & Sara står i köket och fixar förrätten

Jag & Sara



Vi spelade ölspel

Och käkade...

Li, Jocke & Sara

Sara och Sara gör avancerade danssteg i vardagsrummet!

Sara & Sara

Sara & Crille

Hahahaha Jocke & Crille

Vi hade även en drinklek, man skulle alltså gissa vilka drinkar det var i de 5 olika glasen

Crille tänker så det knakar....

Här börjar alkoholen sätta in på riktigt... haha

Gott nytt år!

Stoffe & Sara

Haha



Det var de bilderna jag hade att bjuda på!
Gott nytt år!


Syrran

nej du, det var bilderna JAG hade att bjuda på din attans tjuv! ;)



2010-01-04, 16:17:53 URL: http://caandydarling.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?