Ångest

2009-12-08, 17:32:37 / Kategori: Allmänt
Ännu en rutten dag...

Vaknade och fick ångest, hade matte och fick ångest, käkade på donken och fick ångest...

Senare under dagen blev det dock roligare. Var i teatern och kollade på en pjäs där Björn Gustavssons lillebror medverkade, självaste Björn satt i publiken och jag var den enda som vågade hejja på honom när vi gick ut, haha.
Mina dagar i skolan är alltid så flummiga och man blir alltid glad av att vara med alla underbara vänner, man liksom glömmer bort alla beskymmer.

Men nu när jag gick innanför dörren kom ångesten tillbaka, tiden räcker bara inte till. Borde städa mitt rum för det ser ut som ett bombnedslag och jag kan inte plugga om det inte finns någon plats att sitta! Sen måste jag som sagt plugga, har en hemtänta som ska vara klar imorn och så måste jag plugga matte. Har ju det där jävla nationella på torsdag, ÅNGEST!

Nu kom jag även på att jag slängde in potatis i ugnen som jag kanske borde kolla till.....!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?