Bryggeriet!

2009-12-05, 12:08:44 / Kategori: Allmänt
Nu har jag och Li precis kommit hem.  Vi hade bestämt att åka hem runt ett tiden eftersom jag och Li skulle åka hem tidigt på morgonen, men vi hade för roligt så vi stannade tills det stängde.

Känner mig lagom fin just nu med ruffsigt hår och med utkletat smink från gårdagens festande... En dusch vore alltså inte helt fel just nu.

Hade verkligen sjukt kul igår på bryggeriet, som vanligt.
Det är så underbart att ha så fina syskon som jag har, vi kan prata om precis vad som helst, man kan alltid lita på varandra och självklart, vi har ju alltid så galet skoj tillsammans! :)
Blev såklart en massa massa massa dans så mina fötter gör fruktansvärt ont nu. Funderar på att dra på mig uggsen till julbordet för jag har verkligen ingen lust att spatsera runt i klackar idag. Hmm... Man kanske ska börja fundera på vad man ska ha på sig också... Som passar till uggs....

Ska bli skoj i alla fall!

Men nu måste jag verkligen ta en dusch här.
Slänger upp bilder från gårdagen lite senare.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?