Jag längtar till nationella!

2009-12-09, 18:48:44 / Kategori: Allmänt
Ja, det är sant!
Jag vill bara att det ska vara morgon nu så jag kan åka till skolan och sitta och räkna i fyra timmar. Varför? Jo, därför att efter det slipper jag skiten för alltid! (hoppas jag)

Sen kan ju jag ju försöka förklara varför jag bara är tråkig på bloggen nu för tiden och det beror på att det inte är roligt att uppdatera när bloggen är ful. Men så fort designen är färdig så ska jag uppdatera massa snaskigheter. ;)

För övrigt så fick jag vara kvar i skolan 3 timmar efter att vi slutat för att vi skulle ta hand om några nior som kanske ska söka till omvårdnadsprogrammet. Det roliga var att de var helt knäpptysta, jag menar visst kan man vara nervös och inte direkt komma på vad man ska säga eller fråga men de svarade inte ens på tilltal! De nickade inte ens! Haha

Efter skolan följde jag med Sandra till vårdcentralen och skrämde henne innan hon skulle få vaccin. Hihihihihi! Varför känns det som att jag kommer få igen för det...?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?