Julaftons morgon

2009-12-24, 09:21:28 / Kategori: Allmänt
Inatt hade jag riktigt svårt för att somna om jag ska vara ärlig. Med en katt på magen och en snarkande syster i rummet blev det svårt, vakna även flera gånger under natten i tron på att det var morgon. Haha
Tror jag alltid kommer tycka det är lika spännande med jul, mamma gör det alltid så bra.

Nu ska vi snart äta frukost men tänkte visa vad jag fått än så länge...

Tomtestrumpan!
Det första min syster gör när hon vaknar är att väcka mig och kasta min strumpa till mig. (Hon är min storasyster..)
Mamma är så söt när hon gör strumpan för hon väljer godiset med en sån omsorg! Jag menar, jag fick ett tuggummi med hello kitty och tuggummi som skulle föreställa pungkulor! :)


Eftersom jag tror att livet är en amerikansk kärleksfilm så fick jag ett väldigt amerikanskt inslaget paket från Woody Harrelson! (Ja, så stod det på iaf..) Och detta paket innehöll....

Fina underkläder och ett rosettdiadem! <3

Vår fina gran!

Flitiga mami <3

Frukosten kallar!

En trött Joy i Hello Kitty pyjamas (som jag fick förra julen..) Haha





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?