Läppstift & glans

2009-12-26, 20:37:24 / Kategori: Beauty tips
Tänkte tipsa om några snygga läppglans och läppstift eftersom det är något jag använder ofta och jag föredrar när det ser så naturligt ut som möjligt, så här har ni mina favoriter!




Vi börjar med ett helt naturlig bild för att kunna se skillnaden. Jag har ganska röda läppar naturligt, därför tonar jag gärna ner dem med ljusa läppstift och läppglans.

Här har jag använt ett läppglans som heter Potgloss Way och kommer från MUS.
Färgen ger en väldigt naturlig glans och tonar ner det röda utan att det ser kladdigt ut.


Här har vi ett läppstift som jag brukar ha som underlag innan jag lägger på glans. Även fint om man inte vill att det ska synas att man har något på läpparna utan bara vill tona ner det röda. Läppstiftet heter Bare och kommer från MUS

Mitt absoluta favorit läppglans måste vara Instant light från Clarins! (Tog kort på fel sida av tuben så det står på ett annat språk på bilden) Den är inte lika rosa utan ger en mer naturlig färg och smakar gott gör den också. Haha

Partyfavoriten Mega wet gloss från Isadora är ett rosa läppglans med massa glitter som ger ett snyggt skimmer på festen!

Här har jag använt stiftet bare och potgloss way.


Naturligt målade läppar är snyggast om du vill ha sotade ögon, annars blir det lätt för mycket av det goda.
Hoppas detta var till någon nytta. :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?