Mina klappar

2009-12-24, 20:09:11 / Kategori: Allmänt
Nu har vi precis öppnat julklappar här och jag är så himla nöjd och glad!!!!

  • Prydnadstomte
  • "Skönhetsbibeln"
  • Wookbok
  • Anteckningsbok/dagbok
  • Lakan
  • Bastoppar
  • Peelingvantar
  • Uppläggningsfat

  • Ögonskuggspalett
  • Läppglans
  • Rosettörhängen
  • Manikyspenna
  • Massageolja

Oljebrännare + oljor <33

  • Kappa
  • Party topp
  • Uggsinspirerade tofflor

Detta är nog en av de bästa!
Ett presentkort hos våran frisör för en sminkning + produkter för 250:-



Jag är verkligen superglad!
Fick även pengar så nu kan jag hänga med ut alla dagarna trots allt! :D Wehooo
Har även ett stort lagen godis som kommer räcka ett tag framöver + modetidningar.
Tack till världens finaste familj. :)

Men nu ska vi spela lite spel och mysa.
Hörs imorn. <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?