Nyårsklänningen...

2009-12-30, 19:17:41 / Kategori: Joy
Provade min nyårs klänning förut som jag använt en gång och det var förra året och den passade inte! Jag blev helt förkrossad! "Nyår är imorgon och jag har inget att ta på mig?! Alla affärer är stängda imorn! Jag är körd!"
Provade den igen nu och efter mycket slit gick den på. Lite som en korsett, magen sitter ovanligt långt in, svårt att andas och tuttarna sitter uppe vid hakan. Men vafan, den gick ju på och den är fiiin! :)
Så nu är jag jätte glad.

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 8 för då börjar Victoria'a secret fashion show på 3an! Det måste man ju bara se, jämnaföra sig lite och gå därifrån efter 5 minuter med världens ångest. Men det är nyår imorn och jag har en hel lista med nyårslöften! Haha

Här har vi en smygtitt på min lillalillalilla klänning!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?