Fabulous life of Joy

2010-01-15, 20:41:37 / Kategori: Joy
Har precis tvättat ur håret från 10 liter hårspray från igår...
Känns så skönt att äntligen ha fått duscha och dragit på mig mjukiskläderna, helt mör i hela kroppen efter att ha sovit 3 timmar, haft lång dag i skolan och gått i mina högsta klackar i 2 dygn! Upptäckte en stor blåsa under ena foten som hade spruckigt så nu haltar jag här hemma i mina mysiga tofflor. <3 Yummie!
Jag tänkte att jag skulle berätta mer om gårdagen och visa alla bilderna lite senare. Det som väntar på något gott....

Idag har jag som sagt gått upp tidigt... Inte haft en enda vettig lektion på hela dagen. När jag kom till skolan var jag och Sandra fortfarande lulliga och sen kom baksmällan. Blev en del cola under dagen...
Kom till skolan i festkläderna och osminkad och fick fixa till mig på toan. Haha!

I och med att fredag är lika med fisk i bamba så drog jag och Gabbe till evita och käka kebab. Fastnade totalt framför tv shoppen och jag tror att jag sa att jag ville ha allting jag såg... Gabbe försökte även lära mig att äta pepperoni men nä... :P

Kände hela dagen att jag bara ville hem, duscha, dra på mjukiskläder och bara slänga mig i sängen. Men riktigt så blev det inte. Jag stannade kvar tills vi hade slutat, efter det satt jag och väntade på min buss i 20 min. (Kallt som ***) Och den var sen... Jag satt själv på bussen och vad händer? Jo, bussen får motorstopp och blir sittandes där i 45 min. Tur att chaffisarna här på landet är så trevliga. Han satte sig nämligen bredvid mig och tjöta till en extrabuss kom och körde hem mig. Haha
Det var lite galet... Det händer alltid massa spännande i mitt liv.


En väldigt sliten Joy



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?