Första gången på bilskolan

2010-01-13, 21:57:24 / Kategori: Allmänt
Är helt slut!
Har precis packat inför morgondagen så jag ska in till stan direkt efter skolan med några vänner, efter det blir det sticky! :) Ska bli himla skoj. Får se hur roligt det blir när man ska upp tidigt till skolan dagen därpå... I alla fall så blir det mycket att släpa till skolan.

Idag har jag pluggat flitigt i 3 timmar efter att vi slutat. Just typiskt att vi skulle få sluta tidigt den dagen jag skulle till bilskolan... Väl på bilskolan var jag sjukt nervös, och själva körningen gick väl inte jätte bra, satt mest och funderade på vilket öga jag skulle titta på när jag pratade med min handledare. (han var skelögd..) Och han klagade väldigt mycket på det jag gjorde så jag kokade innombords! Men som tur var är körlektionerna bara 40 min. Hoppas det går bättre nästa gång helt enkelt.
Efter att jag hade gjort ett tappert försök på bilskolan drog jag till gymmet och efter gymmet åkte jag hem och nu ligger jag i sängen och är helt utmattad. Man blir så sjukt trött av att vara nervös alltså...

Imorn lovar jag att ta massa bilder!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?