Körlektioner, jobbsökande, plugg....

2010-01-11, 15:18:29 / Kategori: Allmänt
Vart tog det goda humöret vägen..?
Har haft en jätte fin dag, slutade 12 i skolan. Pratade ut om hela mitt galna och händelserika jullov för Sandra, satte mig på bussen hem och vem ringer då... Jo, min körskolelärare som stod och väntade på mig på körskolan! Men han lät inte alls bitter och sa att det kunde lösas. Men sen kommer jag även på att jag måste boka om alla mina lektioner eftersom att jag har praktik de kommande 4 veckorna och jag kommer jobba kväll varje dag. Suurt... Men jag ska dit imorn och fixa med tiderna.

Har en hel del att göra just nu. Tänkte skicka iväg några fler CVn, plugga och plugga ännu mer! Men så fort jag satte mig i fotöljen så kände jag hur tunga ögonlocken blev och nu vill jag bara somna här med mysiga filten runt mig. Men nej! Jag ska plugga nu! Ingen promenad idag dock, det orkar jag inte. Gymmet imorn istället. :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?