Ögonbrynsspecial!

2010-01-04, 19:45:19 / Kategori: Beauty tips

Enligt mig ska ett par ögonbryn vara en aning mörkare än hårfärgen och de ska vara tjocka! Ju tjockare desto bättre, men fortfarande välformade! Det där med att man skulle bleka sina ögonbryn så att de är i princip obefintliga tycker jag är hemskt med tanke på att hela ansiktet blir mer uttryksfullt med ett par markera ögonbryn.

Nej till pinnsmala streck och Ja till tjocka, välformade bryn!



Joy tipsar

Ögonbrynstrimmer!
Om du inte vill att ögonbrynen ska bli så långa så är detta en räddare i nöden. Det finns en kam där du kan välja mellan 2 storlekar som bestämmer korta du vill att brynen ska bli. Du kan också ta av kammen och använda trimmern till att ta bort oönskat hår emellan brynen.
Denna köpte jag på Ullared och den är grymt bra!


Tri brow color från MUS
Ögonbrynsskugga är det jag rekomemenderar om du vill fylla i brynen. Det blir inte lika skarpt utan mer naturligt än om du använder penna. Jag använder de två ljusa skuggorna, den ljusaste på den tjocka delen av brynen till mitten och den mörkare på den smala delen. Den svarta skuggan funkar hur bra som helst att göra en sotning med!

Brow set fix från MUS
Det är som en maskaraborste med en genomskilnig gele som du borstar på brynen och håller dem på plats!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?