Ordning & reda

2010-01-12, 18:04:55 / Kategori: Allmänt
Idag har en annan fått en hel del gjort!

Jag och Sandra var på bilskolan och bokade halkan och riskettan på rasten. Vi trodde det skulle vara världens kö till det men fick tid om 5 veckor! Det är ju tok snart, måste börja köra mer!!! Jag bokade även om mina körlektioner (igen) men kom sen på att jag tänkt fel så det var bara att ringa och boka om igen! Haha

Fick sluta tidigt och åkte in till Stenungsund för att fixa med min bankdosa, hade en minut på mig att springa dit när bussen var framme för de stängde tydligen kl.15 men jag hann! Så nu är även det fixat.

Kom hem för en liten stund sedan och ringde till ett ställe jag sökt jobb, men hon var bortrest... Då hon har väl antagligen inte sett min ansökan. Bara att vänta en vecka till.





Känner att min blogg kanske inte är den roligaste att läsa för tillfället men får inte riktigt tiden att räcka till. Men så snart jag får lite ordning på min vardag så ska det nog bli bättre! :)










ghasag

jag är alltid en trogen läsare joy :)



2010-01-12, 19:42:10

Svar

Det glädjer mig Ghasag! :D



2010-01-12, 22:43:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?