Skaffa barn?

2010-01-17, 18:50:41 / Kategori: Allmänt
Denna dag har gått otroligt fort känner jag!

Gårkvällen hos min kusin var toppen. Blev inga tupperware prylar för min del utan jag nöjde mig med taccos och vin. Vi spelade lite spel och det blev en hel del snack om graviditet med tanke på att majoriteten där var höggravida. Men nja, det där med barn är ingenting som lockar mig än på ett bra tag! Kan verkligen inte tänka mig en stor mage full av bristningar som sedan blir en sladdrig säck som aldrig riktigt går tillbaka, sömnlösa nätter och ett pissigt humör. Vill inte ens tänka tanken på att klämma ut något där... Men det som väger över mest är friheten, att kunna göra precis vad jag vill utan att känna mig bunden.

Efter kusinbesöket åkte jag och Li hem till henne, kollade film och groggade. Eller jag groggade rättare sagt. :P
På morgonen bakade vi scones som inte blev så bra men de gick att äta och efter det åkte jag hem en snabbis och käka innan vi drog vidare till gymmet och körde styrketräning. Kommer inte kunna röra mig imorn...





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?