Vill inte vill inte vill inte

2009-12-03, 18:52:46 / Kategori: Allmänt
Jag går fram och tillbaka framför soffan där alla böcker och papper ligger som jag måste läsa igenom då jag har religionsprov imorn! Det går bara inte. Jag sa till mig själv idag "Okej, när jag kommer hem ska jag sätta mig med en gång och plugga!" När jag väl kom hem var jag jätte hungrig, sen ville jag duscha, sen ville jag städa och sen bestämde jag mig för att packa grejer inför imorn.
Ska åka till syrran direkt efter skolan. Blir nämligen en syskonkväll och jag tror att vi ska till bryggeriet som vanligt, har alltid så sjukt kul där!
Men får se till att vara pigg och kry på lördag för då ska hela familjen och lite släktingar för första gången på julbord som inte är hemma på julafton utan på en resturang. Jag har aldrig fattat grejen med det där, räcker det inte med ett julbord? Men det ska bli mysigt. :)

Men tillbaka till det jag skulle säga,,,, Jag får inte riktigt tummen ur för att plugga. Det är ju så himla stora prov vi har hela tiden! Men nu ska jag plugga! ... Ska bara ner och dricka lite juice först...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?