Tack för en störtskön kväll!

2009-11-29, 18:38:19 / Kategori: Joy
Nu är jag hemma igen efter en väldigt fullproppad helg.
Jag och Li åkte till min moster och kusin i fredags och kolla idol. Blev en hel del godis och gossip... Hehe.

Igår var jag, Emma och Emma i Kungälv och parta. Hyrde lokal där vi var innan vi drog vidare till centrum. Gick mellan tre kockar och combi hela natten och jag trodde ärligt talat att jag hade köttsår under fötterna efter allt dansande. Det var inte många minuter som jag satt ner under kvällen. Men det var i alla fall en väldigt lyckad natt trots taxibråk, kåta krogvakter och allt det där andra som jag väljer att inte skriva. :D

Har fortfarande sjukt ont i mina stackars fötter och känner bara för att hoppa in i duschen och tvätta bort allt gammalt smink och tvätta ur all hårspray och vin ur håret. Men jag måste verkligen städa mitt rum, har julpyntat här uppe på loftet och då ska det väl ändå vara rent och fint också. Första andvent och allt!


Emma & jag

Emma

Emma & Christian

Emma & Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?