Äntligen hemma!

2009-10-07, 20:53:59 / Kategori: Joy

Har jobbat sen två och är helt slut. Det är bara 2 dagar kvar på praktiken vilket innebär att jag måste baka! Jag kan inte baka och inte laga mat heller för den delen... Det får bli något enkelt, i värsta fall får jag köpa något och lådsas att jag bakat det, haha.

Såhär ser jag ut idag. En brons färgat skugga som inte syns så bra på bild, men fick faktiskt komplimanger idag för min sminkning. "Vad fint sminkad du är, du är verkligen duktig" haha. Lite får man väl skryta. Det var väldigt roligt att höra även om jag inte brukar ha mycket smink till skolan och jobbet, men idag hade jag tid och lust. :)


Löss or what? Haha. Fix grej som jag har... Alltid en hand i huvet



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?