Höstlov!

2009-10-26, 12:46:34 / Kategori: Allmänt
Känner världens press på mig just nu!
har sagt upp mig från mitt jobb, (skönt!) får massa post hela tiden som jag måste ta hand om, borde söka nytt jobb, borde sätta igång med körkortet, tänker på att det inte är långt kvar tills jag flyttar hemifrån...
Det är så mycket och jag vet inte vart jag ska börja. Jag måste boka körlektioner snart eftersom det är en sån megakö, måste ta körkortet innan sommaren eftersom att de underlättar jobbsökandet...

Men nu är det faktiskt lov så jag tänker inte tänka på någonting alls utan bara njuta av ledigheten! Ingen dans idag heller så just idag tänker jag bara ta igen mig efter helgen. hihi...

  • Måndag - Slappa
  • Tisdag - Leta balklänningar med Sandra & Madde
  • Onsdag - Festa med Emma & Emma <3
  • Torsdag - (Inget uppbokat)
  • Fredag - (Inget uppbokat)
  • Lördag - Avskedsfest/halloweenfest för Sassa
  • Söndag - Träffa Sanna



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?