Jag hade rätt!

2009-10-25, 22:06:43 / Kategori: Allmänt
Gårdagen blev sååå lyckad. hade sjukt kul!

Vi förfestade hos My och några timmar senare drog vi in till stan. Som vanligt vandrade vi runt inne i stan innan vi hittade något ställe som kändes tilltalande, men tillslut landade vi på bryggeriet. Skönt ställe eftersom det inte bara är massa sliskar där utan man kan dansa ifred om det är det man vill. Träffade massa trevligt folk (och äckligt...) och runt 5 tiden när de började stänga överallt så kändes det som att jag hade köttsår under fötterna så Kicke och Victor fick bära mig överallt, haha. Fick även låna Kickes jacka eftersom jag skakade som ett asplöv, blir så sjukt kallt om nätterna!


Alexander Ryback...? & "Pungen" (Jag förstår mig inte på en del smeknamn) Haha

Systra mi <3

Kicke & Vickan

Det var i denna stund jag höll på att förfrysa innan vi kom in i taxin



Tack för en sjukt kul kväll allihopa!
På onsdag blir det partaj igen. ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?