Kika på lägenhet!!!

2009-10-18, 17:08:56 / Kategori: Allmänt
Vilken seg dag! Har storstädat precis som jag brukar göra på söndagar och ska strax fixa till mig för att senare kika på en lägenhet i Stenungsund.
Kanske blir det av att vi flyttar härifrån den här gången? det är en jätte fin lägenhet, jätte högt tag, ligger i centrum, (nära till allt) fräsht, nyrenoverat, sjukt fin utsikt, två våningar, modernt. Men visst finns det en hake... Det finns bara två rum och det största ska såklart mina föräldrar ha, jag ska få ett pytte pytte litet babyrosa rum! Vart ska jag ha min soffa? mitt skrivbord? Min tv? Mina kläder? Papi verkar inte heller jätte intresserad av att flytta, han vill tydligen bo kvar här i vårat gigantiska hus som en fossil...

Jag menar, visst det hade vart underbart att bo någonstans där det går mer än 2 bussar om dagen men jag kommer aldrig få ett så här stort rum igen som dessutom är helt ljusisolerat så att jag och mina vänner kan spela GH och skrika kl.3 på natten utan att någon störs...

Men som sagt, förhoppningsvis blir det inte av den här gången heller. Men om det gör det så flyttar vi antagligen till sommarn så jag har en tid på mig att ta farväl av mitt älskade rum. :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?