Listor...?

2009-10-01, 21:19:04 / Kategori: Allmänt
Jag vet att jag gör många listor... typ varje inlägg! Haha

Men jag har alltid gjort listor för allt! Inköpslistor, önskelistor, "att göra" listor... Jag är en väldigt strukturerad människa och gillar att ha ordning och koll på saker och ting.

Samma sak med mitt rum, allt måste vara i perfekt ordning, jag sorterar i alla lådor och vrår hela tiden så jag vet exakt vart alla små prylar ligger. När jag städar så städar jag! Jag dammar, dammtorkar, dammsuger, byter lakan, putsar fönster & speglar... Ja, till och med i taken vifftar jag med dammvippan! :D

Det finns liksom inget som slår känslan av att komma in i ett nystädat rum efter en lång dusch, lägga sig i rena lakan, sätta på en bra film och tända ett doftljus! <3 Mitt favoritljus fick jag nu när jag fyllde år och den doftar "ren tvätt". Otroligt fräsh och avslappnande doft. :)






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?