Make up store!

2009-10-01, 20:55:54 / Kategori: Shoppat
Äntligen funkar internet! Har kämpat med det i flera timmar nu...

Idag har jag vart på jobbet som vanligt, provtagningarna blir bara bättre och bättre. Bara en vecka kvar nu. Ska ändå bli skönt att få åka hem imorn, längtar efter min underbara, mjuka, stora säng, Zammie, vännerna, familjen och sen vill jag såklart granska resten av mina fynd från ullared. ;)
Blir förhoppningsvis krogen imorn också + att jag är ledig på lördag så kanske blir utekväll då med, efter mitt andra kalas kom jag på nu... Yeey mer presenter! Ha ha.

Efter jobbet åkte jag in till stan för att shoppa smink, jag handlar nästan allt mitt smink från make up store. Gick på dryga tusenlappen men herregud vad lycklig man känner sig!


  • Bodybutter
  • Necessär
  • Ljust läppstift
  • Suddborste för ögonskugga
  • Ögonbrynsfix
  • Primer
  • Ögonskugga, smoky eyes (Kicks)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?